zaterdag 31 maart 2012

Mac

Heeij,
Jullie kennen vast wel het make-up merk Mac. Het is een best prijzig merk, maar de producten hebben super veel kleur en pigment. Ik ga er wat meer over vertellen.

Eerst over de oog producten:




Dan nu over de huid producten:




Je hebt natuurlijk ook nog concealer.

Dan nu lipproducten:



Dan nu de nagellak en de kwasten:

Er is natuurlijk ook een limited edition:
Dit is een van de limited edition van Mac: Hello Kitty
Het verschilt natuurlijk elke keer van producten.

Ik heb zelf 2 oogschaduws van Mac. Ik ben er erg tevreden over. Ik weet niet hoeveel alles kost maar de oogschaduw kosten zo rond de 16 euro.
Als je nog een vraag heb over een product moet je dat maar zeggen. Ik heb natuurlijk niet alle producten laten zien maar wel wat ze zo allemaal hebben.

Je kan mac kopen in de mac store. Die zit bijvoorbeeld in Amsterdam. Je kan Mac ook vinden in de Bijenkorf. Als je nog meer wilt weten zeg het maar.

Hope you like it!
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten