vrijdag 20 juli 2012

Fashion Trend : de ear cuff!

Heeij ladies ( boys),

Ik ga jullie wat vertellen over de trend : Ear cuff. Ik weet niet of jullie ze al voor bij zien komen op anderen blogs, maar ik wilde er graag ook wat over vertellen.

De Ear cuff is een oorbel , je doet het knopje in je gaatje en het ringtje boven op je oor. Dan hangt er een sliert aan je oor. Het is een soort van piercing. Je doet dan net als of je een gaat je boven je oor hebt. Op het plaatje hier boven is het kettinkje heel subtiel, maar je kan ze ook hebben met veel kleuren , of met meer bedeltjes of meer sliertjes. Ik laat nog wat voorbeelden zien. 





Dit is pas 1 voorbeeld van een ear  Cuff. Ik laat je het volgende soort zien.
Deze Ear Cuff is er alleen een ringetje. Je moet een knopje in doen, en  dan dit ringetje om je oor doen. Zoals je ziet is het een groot ringetje. Je hebt dan ook heel veel keuzes. Deze Ear Cuff is iets subtieler.
Hier komen ook wat leuke plaatjes.




En je hebt nog een soort Ear Cuff, en die is heel anders dan de andere.
Dit is een soort van haak die je om je oor heen doet. Het verschil met de andere is dat er geen knopje bij zit. En bij deze soort Ear Cuff kan je weer verschillende soorten krijgen. En in verschillende lengtes. Want als je naar het plaatje hier boven kijkt, zie je dat het lange en korte slierten heeft.
Hier komen ook nog wat plaatjes van.



Ik vind Ear Cuffs echt super gaaf, maar het hoeft niet een hele volle te zijn. Ik wi iever een subtielere ( Het eerste plaatje). Maar ik vind wel dat het leuk is bedacht.
                     
                                        Wat vind jij van Ear Cuffs? Zou jij het willen dragen? 
XXX

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt geweldig! Ik wou er ook net een post over maken en kwam bij het zoeken van plaatjes op jouw blog terecht.

    Greetz
    Celine

    www.get-shorty-at-all.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat leuk! Ik ga zeker ook even op jou blog kijken!!

      Xx

      Verwijderen