maandag 16 juli 2012

Mini shoplog!

Heeij ladies ( boys)

Ik ben eindelijk bij de zon!!! Ik ben nu in France! And I LOVE IT! Ik ben dan ook vandaag met mijn ouders naar een klein markje geweest. Ik heb niet veel gekocht maar wel wat leuke spulletjes om te laten zien. Er komt binnenkort ook nog een outfit of de day!


Ik begin met het eerste wat ik heb gekocht.

Het is een lakje van Miss Cop. De kleur is : 04 Glitter. Het lakje heeft rode, zilveren gouden, blauwe , groene glitters. Ik vind het een heel bijzonder kleurtje en moest hem dan ook echt meenemen. Het lakje koste 2, 50.

Dan het tweede wat ik heb gekocht, het is trouwens weer een nagellakje.

Dit lakje is ook van Miss Cop. De kleur is: 05 Les Dragees. Het is een creamy lakje. Het is een mat kleurtje . Het kleurtje is lavendel kleur met een beetje blauw erin. Overigens een heel mooi lakje. 

Dit lakje was ook 2,50. 

Het volgende wat ik heb gekocht ( weer een lakje ) Is een crackle nagellakje. 

Het lakje is van het merk: Yes Love. Het is een groene crackle, het is ook mat.  Ik vind dit heel leuk voor in de zomer onder bijvoorbeeld een witte nagellak. Het heeft helaas geen naam, maar wel een nummer: 9. 

Dit lakje koste 3,00.

En als laatste kocht ik nog een paar oorbellen. 

De oorbellen hebben de Engelse vlag erop. Ik vind ze echt super gaaf, omdat ze toch subtiel zijn maar toch leuk. Je kan ze volgens mij dan ook echt goed combineren. Deze oorbellen koste maar 1,50. 

Dit is alles wat ik heb gekocht, er komen nog meer shoplogs aan. 

En er komen nog switches van de nagellakjes . Maar ik ga ook wel even genieten van de zon! 

Hopelijk hebben jullie ook een leuke vakantie! Gaan jullie nog wat leuks doen? Laat het me weten!

Xxx






2 opmerkingen: